Xəbərlər

“Nurgün” şirkətlər qrupunun “Bello” brendi “2016-cı ilin Ticarət Markası” nominasiyasına layiq görülüb
22 dekabr, 2016 12:30

2005-ci il­də “Nurgün” şirkətlər qrupunun fəaliyyətə başlayan “Bello” məişət kimyası mü­əs­si­səsi geniş çeşidli və keyfiyyətli məhsulları ilə ölkə əhalisinin rəğbətini qazanmaqda davam edir.

Bunun nəticəsi olaraq dün­ya stan­dart­la­rı­na uy­ğun xam­mal­dan ha­zır­la­nan “Bello” yuyucu vasitələri nüfuzlu “Biznes Time” jurnalı tərəfindən təqdim olunan “2016-cı ilin Ticarət Markası” nominasiyasına layiq görülüb.

Qey edək ki, “Yük­sək key­fiy­yət, sər­fə­li qiy­mət” şüa­rı altında fəaliyyət göstərən mü­əs­si­sə­nin məhsulları yükək key­fiy­yə­ti ilə se­çi­lir. Sər­fə­li qiy­mə­tə yük­sək key­fiy­yət əl­də et­mək is­tə­yən­lər üçün op­ti­mal va­ri­ant olan “Bel­lo” məh­sul­la­rı bol çe­şid­lə­ri ilə fərq­lə­nir. Bu gün “Bello” geniş məhsul sırasına məxsusdur. Bunlardan “Bel­lo” an­ti-bak­te­ri­al əl sa­bu­nu, ma­ye sa­bun, qab­yu­yan va­si­tə, şü­şə və pa­rıl­tı­lı səth­lər üçün tə­miz­lə­yi­ci va­si­tə, pal­tar ağar­dı­cı du­ru ma­ye,  hava təravətləndiriciləri, ça­naq və van­na­lar üçün de­zin­fek­si­yae­di­ci qa­tı gel, mət­bəx və van­na ota­ğın­da is­ti­fa­də olu­nan gi­gi­ye­nik tə­miz­lə­yi­ci toz, mət­bəx lə­va­zi­mat­la­rı­nın, ka­fel-met­lax dö­şə­mə­lə­rin, ça­naq­la­rın, plas­tik şü­şə və səth­lə­rin, xal­ça­la­rın tə­miz­lən­mə­sin­də is­ti­fa­də olu­nan ma­ye va­si­tə (uni­ver­sal tə­miz­lə­yi­ci), yuyucu toz, paltar yumşaldıcısı və rəng qoruyucu, səth təmizləyici krem, kir və pas təmizləyici vasitələri kimi populyar məhsulları vurğulamaq olar.

Mü­əs­si­sə “Bel­lo”nun məh­sul və çe­şid­lə­ri­ni ar­tır­maq və ye­ni­lə­mək is­ti­qa­mə­tin­də ardıcıl ad­dım­lar atır. Tə­sa­dü­fi de­yil ki, “Bel­lo” yu­yu­cu va­si­tə­lə­ri “Məi­şət kim­ya­sı məh­sul­la­rı üz­rə yük­sək key­fiy­yət stan­dart­la­rı” mü­ka­fa­tı­na da la­yiq gö­rül­üb.

5 il əv­vəl ba­zar­da pa­yı 10% çərçivəsində olan “Bel­lo” məh­sul­la­rı bu rə­qə­mi ikiqat ar­tı­ra­raq 20%-ə çat­dı­rıb. Bu rəqəmlər “Bello”nun artan nüfuzunu, alıcı məmnuniyyəti və rəğbətinin göstəriciləridir.

Ma­na­tın de­val­va­si­ya­sı yerli istehsalçıların rəqabət gücünü yüksəldir. Belə ki, ölkə xaricindən idxal olunan ma­ye sa­bun­lar, qab­yu­yan ma­ye­lər, yu­yu­cu toz ki­mi məh­sul­la­rın qiy­mət­lə­ri  art­dı­ğı­n­dan, müqayisədə daha ucuz, lakin eyni, bəzi hallarda isə daha yüksək keyfiyyətə malik olan “Bel­lo” məh­sul­la­rı­na tə­la­bat nə­zə­rə­çar­pa­caq də­rə­cə­də artır.

“Həm məh­sul­la­rı­mı­zın key­fiy­yə­ti yük­sək­dir, həm də qiy­mə­ti mü­na­sib­dir. Bu­na gö­rə, sa­tış­la­rımız ar­tan di­na­mi­ka ilə da­vam edir”, - de­yə mü­əs­si­sə­dən bil­di­rir­lər.

Şirkət məhsul sırasının genişləndirilməsinə, alıcıların artan tələblərinə cavab verən məhsulların istehsalına xüsusi diqqət yetirir.

“Bel­lo”nun ye­ni məh­sul­la­rın­dan olan “Airf­resh” ha­va tə­ra­vət­lən­di­ri­ci­lə­ri, 4 fərq­li əti­rə sa­hib çe­şid­lə­ri ilə alı­cı­la­rın is­ti­fa­də­si­nə ve­ril­miş­dir. Ye­ni “Airf­resh” ha­va tə­ra­vət­lən­di­ri­ci­lə­rin­dən evi­niz­də, ofi­si­niz­də, av­to­mo­bi­li­ni­zin sa­lo­nun­da və xoş ətir hiss et­mək is­tə­di­yi­niz hər yer­də is­ti­fa­də edə bi­lər­si­niz. Yük­sək key­fiy­yə­tə ma­lik olan “Airf­resh” ha­va tə­ra­vət­lən­di­ri­ci­lə­ri uzun müd­dət­li qa­lı­cı xoş əti­rə sa­hib­dir. “Bel­lo Air Fresh”in 2dağ çi­çək­lə­ri”, “sit­rus tə­ra­və­ti”, “yay mey­və­lə­ri” və “yaz ya­ğı­şı” ətir­lə­ri in­san­da xoş, po­zi­tiv ov­qat ya­ra­dır.

Və ya­xud “Bel­lo Ov” mət­bəx­də və ha­mam ota­ğın­da çox is­ti­fa­də olu­nan gi­gi­ye­nik tə­miz­lə­yi­ci va­si­tə­dir. Toz ha­lın­da olan “Bel­lo Ov”u di­gər toz­lar­dan fəqr­lən­di­rən əsas üs­tün­lü­yü odur ki, onun tər­ki­bin­də mər­mər to­zu yox­dur. Bu, mət­bəx və ha­mam­da əş­ya­la­rın si­lin­mə­si za­ma­nı cı­zıl­ma­nın qarçısını alır, “Bel­lo Ov”dan ra­hat is­ti­fa­də et­mə­yi­ni­zə şə­ra­it ya­ra­dır. Bu uni­ver­sal tə­miz­lə­yi­ci va­si­tə həm tə­miz­lik işi­ni gö­rür, həm tə­miz­lə­di­yi sət­hi pa­rıl­da­dır, həm də mik­rob­la­rı öl­dü­rür.

“Bello”nun geridə qalan illər ərzində formalaşdırdığı müsbət imic, keyfiyyətli məhsulları ilə qazandığı alıcı rəğabəti və yüksək mükafatlar Azərbaycan iqtisadiyyatının yerli istehsal sahəsində aparıcı güclərindən olan şirkətin düzgün yolda olduğunun nümunəsidir.

Təsadüfi deyil ki, “Bello” “2016-cı ilin Ticarət Markası” seçilir. Bu yüksək mükafat “Bello” markasının sahibi “Nurgün” şirkətlər qrupunun çoxminlik kollektivinin zəhmətinə verilən qiymətdir.

Şirkətdən əminliklə bildirirlər ki, müasir texnologiyalara və ictimai rəyə əsaslanaraq alıcılarını yüksək keyfiyyətli məhsullarla təmin edən “Bello” yuyucu vasitələri uzun illər ölkə istehlakçılarını sevindirməkdə davam edəcək.

Reklam hüququnda

Heydərlə AzərbaycanHeydərlə AzərbaycanHeydərlə AzərbaycanHeydərlə AzərbaycanHeydərlə AzərbaycanHeydərlə Azərbaycan
Kaş ki, səni sevməyəydim 1
652021
Kaş ki, səni sevməyəydim 2
652022
Kaş ki, səni sevməyəydim 3
652023
Kaş ki, səni sevməyəydim 4
652025
Kaş ki, səni sevməyəydim 5
652026
Kaş ki, səni sevməyəydim 6
652027
Kaş ki, səni sevməyəydim 7
652028
Kaş ki, səni sevməyəydim 8
652029
Kaş ki, səni sevməyəydim 9
652030
Kaş ki, səni sevməyəydim 10
652031
NəzrinNəzrin
AydanAydan
AyxanAyxan
FərarFərar
BəylərNəzrinin övladı
BecanBecan
BarıBarı
"Kaş ki, səni sevməyəydim"
filminə məşhurların rəyləri.